3 Λόγοι που σας κάνουν να αποτυγχάνετε στις διαφημίσεις αναζήτησης Google

Κακό κείμενο στην διαφήμιση


Γράφοντας κείμενο  για τις  διαφημίσεις  σας μπορεί να είναι ιδιαίτερα δύσκολο έχετε ένα εξαιρετικά περιορισμένο χώρο, τόσο για τον τίτλο και την περιγραφή σας, το οποίο σημαίνει ότι μπορείτε να περιλαμβάνει μόνο τις πιο βασικές πληροφορίες, και να το κάνει με έναν τρόπο που θα δελεάσει τους ανθρώπους να κάνουν κλικ.
Είναι αρκετά δύσκολο , αλλά χρησιμοποιώντας δελεαστικό, περιγραφικό κείμενο για τις διαφημίσεις σας μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά για το αν ή όχι κάποιος κάνει κλικ στο περιεχόμενό σας στην πρώτη θέση.

Ο τίτλος σας είναι ιδιαίτερα σημαντικός – σε πολλές περιπτώσεις, αυτό είναι το μόνο πράγμα που οι καταναλωτές θα διαβάσουν  πριν αποφασίσουν αν πρέπει ή όχι να κάνουν κλικ στο σύνδεσμο σας.
Ως εκ τούτου, ο τίτλος σας  θα πρέπει να περιλαμβάνει την έκκληση σας για δράση, στοχευμένες λέξεις–κλειδιά, καθώς και promos (όπως μια ειδική προσφορά ) ή άλλα μοναδικά στοιχεία. Η επιτυχία να δώσετε  ένα σαφές, συνοπτικό μήνυμα στο κείμενο των αγγελιών θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε νέους επισκέπτες στην σελίδα σας.

Δεν χρησιμοποιείτε τις  επεκτάσεις διαφημίσεων

Οι επεκτάσεις διαφημίσεων είναι ένα άλλο βασικό στοιχείο των διαφημίσεων αναζήτησης Google  που συχνά αγνοούνται. Η Google θέλει να κάνει εύκολο για τους ενδιαφερόμενους πελάτες να έρθουν σε επαφή με την επιχείρηση σας  για αυτό  προσφέρει  ένα ευρύ φάσμα επεκτάσεων διαφημίσεων που έχουν  σχεδιαστεί για αυτόν το λόγο

Οι επεκτάσεις του AdWords σάς επιτρέπουν να ενισχύσετε τις διαφημίσεις σας, εμφανίζοντας τον αριθμό τηλεφώνου σας, την τοποθεσία, την τιμολόγηση των προϊόντων, ή ακόμα κριτικές για το προϊόν ή την υπηρεσία σας μαζί με το υπόλοιπο περιεχόμενο της διαφήμισης σας. Κάθε μία από αυτές τις επεκτάσεις εξυπηρετεί ουσιαστικά ως ένα άλλο μέσο εστίασης προσοχής στην διαφήμιση σας. Επιπλέον προσδίδει περαιτέρω αξιοπιστία στην επιχείρησή σας και μπορεί ακόμη και να χρησιμεύσει ως ένα επιπλέον κίνητρο για  πρόσκληση για δράση.

Οι σωστές επεκτάσεις διαφημίσεων μπορούν  να βελτιώσουν  σημαντικά την αναλογία κλικ σας εξασφαλίζοντας ότι ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ σας δεν πάει χαμένος.

 

Δεν βάζετε  αρνητικές λέξεις–κλειδιά

Χρησιμοποιώντας τις σωστές λέξεις κλειδιά είναι βέβαιο πως θα έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα σε μια καμπάνια αναζήτησης . Αλλά πάρα πολύ συχνά, καμπάνιες αποτυγχάνουν γιατί οι “αρνητικές λέξεις–κλειδιά” αγνοούνται.

Φανταστείτε πως είσαστε ένας ιδιοκτήτης βιβλιοπωλείου που πουλάει μόνο καινούργια βιβλία θα θέλατε οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται σε κάποιον χρήστη ο οποίος αναζητά μεταχειρισμένα βιβλία ;

Φυσικά όχι, βάζοντας σαν αρνητική λέξη κλειδί ‘’μεταχειρισμένα’ γλιτώνετε χρήματα και προβάλετε την διαφήμιση στο σωστό κοινό.

 

 

Subscribe to our newsletter!

Fields marked with an * are required

More from our blog

See all posts